Obchodní podmínky

Provozovatel:

mojemobilka s.r.o.
735 72, Petrovice u Karviné 22 (nejedná se o prodejnu) 
IČO 04310080
DIČ CZ04310080

Jsme platci DPH, tel.: 603 424 184, info@mojemobilka.cz

1. Veškeré objednávky (elektronická, e-mailová i telefonická) jsou považovány za závazné

Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů.

Upozornění:

Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude v každém případě požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a vrácení do původního stavu. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a uhrazení prokazatelných nákladu. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky, budou postoupeny příslušné společnosti k vymáhání, včetně všech nákladů s tím spojených.

2. Žádáme Vás, abyste ve svém zájmu uváděli přesné a pravdivé údaje do objednávkového formuláře. Každá objednávka je po odeslání přeposlána e-mailovou zprávou ve které máte možnost zkontrolovat správnost vyplněných údajů. Poté Vás bude kontaktovat prodejce a objednávka se stává závazná až po upřesnení objednávky prodejcem (mailem nebo telefonicky) .

3. Pokud dojde mezi objednáním a odesláním objednávky ke změně cen, bude cena upřesněna při potvrzení objednávky prodejcem telefonicky.

4. Provozovatel si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit nebo objednávku stornovat. 

5. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky.

6. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu reklamace@mojemobilka.cz

  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekcenebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

  4. České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrhprostřednictvím on-line formuláře,dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .

  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

Na co máte při uzavření smlouvy přes internet právo

  • Zboží rozbalit.
  • Vyzkoušet, zda vám vyhovuje.
  • Do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od smlouvy*.
  • Vrátit i zboží rozbalené a vyzkoušené.
  • Obržet účtenku. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
  • Do 14 dnů od doručení odstoupení obdržet od prodejce celou** kupní cenu plus minimální možné náklady, které jste hradili za cestu zboží od prodejce k vám.
  • Dopravu na servisní místo nebo k prodejci v případě reklamace nebo odstoupení od kupní smlouvy hradí zákazník.

* Lhůta začíná běžet den následující po převzetí zboží, končí-li v den pracovního volna, prodlužuje se až do následujícího pracovního dne. Nejpozději poslední den lhůty je nutné odeslat obchodníkovi zpět zboží s písemným odstoupení od smlouvy.

** Netýká se případů, kdy je zboží spotřebitelem v mezidobí od převzetí do vrácení poškozeno - např. mu upadne apod. Taktéž nemusí být vrácena kupní cena v plné výši v případech, kdy spotřebitel zjevně užíval výrazně nad míru, která v daném případě postačuje k zjištění, zda mu dané zboží vyhovuje a je zapotřebí servísní zásah.

Přihlášení
Registrace

Ještě nejste registrovaní? Vytvořte si jednoduše účet zde a získejte ojedinelé výhody.

Zapoměl jsem heslo