Milí zákazníci, v důsledku aktuální situace kolem probíhající epidemie koronaviru jsme se rozhodli v zájmu zdraví Vás zákazníků, našich zaměstnanců a jejich rodin pozastavit přímý prodej zboží za účasti zákazníků na naší prodejně. Zboží je však i nadále možné objednat na našem e-shopu a vyzvednout na prodejně (s omezeným provozem) nebo nechat si ho doručit domů přepravní společností. Dále bychom Vás chtěli informovat, že platby za zboží budeme přijímat pouze platebními kartami nebo převodem na náš bankovní účet. Váš tým mojemobilka.cz

Dodací podmínky

1. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty, přepravce, nebo je možno si je vyzvednout osobně.

2. Není-li v popise u výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží expedováno max. do 2 pracovních dnů po obdržení objednávky (při platbě předem max. do 1 prac. dne od obdržení platby).Uzavěrka objednávek a expedice je každý pracovní den mezi 12 až 14h.
Pokud se vyskytnou komplikace (dorazí více objednávek) a nebudeme schopni zboží odeslat budeme Vás neprodleně informovat.

3. Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad a originální záruční list platný (mimo naše prodejny)ve všech autorizovaných záručních servisech pro daného výrobce v ČR.V některých případech (například telefony Samsung) slouží jako záruční list doklad s výrobním číslem přístroje (IMEI). Seznam autorizovaných servisů najdete na našich stránkách servisní místa

Můžete tedy, pokud nechcete zasílat zboží přímo k nám, vyhledat nejbližší servisní místo blízko Vašeho bydliště a reklamovat výrobek přímo tam.

Provozovatel si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit nebo objednávku stornovat. 

Přihlášení
Registrace

Ještě nejste registrovaní? Vytvořte si jednoduše účet zde a získejte ojedinelé výhody.

Zapoměl jsem heslo